RSS2.0

♥♫ ~魂牵今生,梦绕来世~ ♪♥

欢迎大家来到我的部落格... 没有一流的文笔,没有华丽的设计...只是记录些心情,事迹...
看过觉得还过得去不妨留下痕迹 :p

Hong Kong Celebrities encounter + Brand new spec

Saturday, January 19, 2008



以上这两位港星...
相信大家都知道是谁吧?


男的那位呢... 叫做欧阳震华
女的那位呢... 叫做舍诗曼


今天在我出去吃晚餐之前
妈妈拿着一张传单说,
" 哇... 欧阳震华和舍诗曼到我们家前面的那个 food court lea... "
" muahahahaha(奸笑)... 幸好我没有煮晚餐, 真的是有先见之明... "


"........"
对肚子已经饿到打鼓的我来说简直就是晴天霹雳啊.. zzz


到了 JJ 大 food court...
walao...
" 老妈仔, 做末在 food court 里面会有 futsal court 的? "
" haiyo ah boy.. 你 outdated liao 啦.. This is what we call fashion.. zzz "
" what the .... 在 foodcourt 里面踢球叫 fashion ? ....."
真不知那条粉肠出的鬼主意...


如一个足球场一般大的 food court 几乎座无虚席..
food court 的一角则有一个舞台
草草了解了晚餐后大家就等待着双星的出现
没有兴趣玩人挤人游戏的我就走到舞台的另一端看着超大的银幕发呆


突然一阵尖叫从舞台传来
回头一看... 舍诗曼已在台上...
别问我舍诗曼美或不美...
因为在我那个距离看过去是舍诗曼还是如花都分不清楚...


说时迟, 那时快
突然阵阵尖叫又在传来..
大家都朝我的方向跑过来...
huh? 刹那间无数问号在我脑袋里打转... 我及时成了明星了?


转头一看
哇, 乖乖不得了我的妈呀...
欧阳震华就站在我伸手可及的地方..
不过我当然没伸手去 " 及 " 他..
因为我的理智告诉我若我这样做...
我恐怕将成为他 bodyguards 们 " 砂褒大的拳头" 下的牺牲品


欧阳震华并没我想象中的矮小... zzz
反之还蛮高大的.. =.=||
可惜没机会和美女舍诗曼近距离接触 >.<



前些天定的眼镜也做好了
在这里和大家分享分享 :p


这次买的是一个黑白色的 half frame Phillip Morgan 眼镜


正面观~


Top View~



还不怎么适应新的眼镜 zzz...
感觉看起来怪怪的 =.=||


18 comments:

罗媚华 said...

哇~zomok你没有跟欧阳震华握手?
哇老~我超喜欢他的leh~
yoorrr....很可惜~气死人了!!!

Vincent said...

lolz... juz post nia so fast post comment le =.=

i saw him stand beside me den i stun tio edy...

den i saw many auntie uncle kids la all run towards me den i run 1st le.. lolz.. run out tat time still gonna squeeze out.. lolz

he is having interview at my place there so no chance shake hand wif him.. somemore he many body guards 7 or 8 surround him.. haha..

VANICE said...

Aiyo dear, u betul outdate liao la.. hahaha.. Even ur mum also fashion than u.. おじいさん!

Nice spec though.. suit u..

Vincent said...

lolz issit ? i still feel weird weird...

ojiisan ??? u baru ojiisan.. zz
u pernah see ppl fulsal court in food court meh ? =.=||

Anonymous said...

haha change new spec dy wor~ not bad not bad~ hope it can make u c clearer n dun feed in dota =p

Anonymous said...

wow... nice new specs! don't simply 爆毙 and then spoil ur spec loh... XD

futsal beside food court is "??!!" to me. and why those 2 ming xing so many places dun wan to go but coming to JJ food court?

Anonymous said...

眼镜很好看咧~
为什么他们会去 foodcourt 开影迷会?

Vincent said...

To kokwu : ma de.. u baru feed zzz..

To doiwl and 8ight :
lolz thx.. they 2 come food court not for 影迷会 one..

is Astro invited them to come 拉人 to subscribe Astro. They 2 come 10+ minutes then run road le lolz..

Devil's Son said...

chio specs!!!
nice one~~ seriously....
too bad i dun have the chance to wear spec....if not i might buy the same~ WAHAHAHA....joking...
but really nice la...
seems like preparing for new year dy huh~~
good good

Vincent said...

lolz.. thx..

chinese new year coming le ma :P
haha of coz gonna buy sth new prepare prepare hahaha

Teck Chee said...

wah...i love "she si man"..u got take photo with her ma??i wan i wan!!!

Vincent said...

lolz no lar...

if wan take pic i think gonna squeeze till i become sardine zzz hahaha..

SIMMY said...

haha...i also saw TVB stars dee...somemore...i saw many leh..haha...go my blog, then u will know dee..haha..going to upload soon dee...ahah

she shi man ah...quite beautiful dee..haha

Vincent said...

zzz ... i go ur blog le haven upload neh ^^

2day i listen to fm 933 noe they goin SG :P

nvmind later i go visit ur blog again :P

Anonymous said...

kor ,
you look okay with your new spec what ,
not weird lah :D

Vincent said...

lolz.. thx thx :P

but still not quite use to the spec... bit dizzy wearing it

Miyuki said...

it suits u..dun worry..=)

Jac Loo Loo said...

OMG Futsal court??

R u serious?!

Since when???

Charmaine Sheh??!!

OMG!!!

But.........
y JJ?

LOL