RSS2.0

♥♫ ~魂牵今生,梦绕来世~ ♪♥

欢迎大家来到我的部落格... 没有一流的文笔,没有华丽的设计...只是记录些心情,事迹...
看过觉得还过得去不妨留下痕迹 :p

不解

Monday, September 7, 2009



有人说 , 人一出生就在寻找答案 .
寻找着一个接着一个问题的答案 ,
这句话我很赞同.



我们一出生就开始找寻如何爬得快 , 站得稳 , 笑得开怀 , 睡得安心.
随着年龄成长 , 有些从小就认定的答案或许会被推翻.
有些小时候找不到的答案也逐渐逐渐浮上了台面.



而我最近最近也找到一个答案.
我以为我会很开心 , 事实却相反.
因为从这个答案里我看到了一个问题 , 一个找了许久都找不到答案的问题.



曾经沧海难为水 , 除却巫山不是云.
取次花丛懒回顾 , 半缘修道半缘君.





郑中基-别爱我








6 comments:

謝明博馬陰人放購ˇ屁ㄉ人不董識貨ㄉ人精打細算ㄉ人霖宏百里緒恩駛溟含凾信攔醬油邱科信彰柏宏與簽纏t06單耳耽溺娟謝政道QKPb戲曲學院部大汐布袋戲model mode台北不婚獨子女 臺獨 said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Li Ping =) said...

well, i would say seeking problems rather than answers =)

amelie said...

u got the answer, shud happy u got that finally rather than thinking the problem would be occur. think positively o... heard the story of a "popo" having 2 sons? 1 selling umbrella n 1 selling ice cream.

Vincent said...

@liping : coz u always seeking problems de ma lols =D


@amelie : Never wor? Free den tell me =D

Anonymous said...

answer not always sad de...
mayb just this made u sad,
n i just can say that the answers always not the answers that we aspect to.^^.

Vincent said...

Wua =D Someone so pro ^^ hahaha.