RSS2.0

♥♫ ~魂牵今生,梦绕来世~ ♪♥

欢迎大家来到我的部落格... 没有一流的文笔,没有华丽的设计...只是记录些心情,事迹...
看过觉得还过得去不妨留下痕迹 :p

艳遇 ?

Monday, July 6, 2009



我是一个纯洁的男孩
和女孩独处时还是会脸红心跳
所以当我遭遇到接下来我所写的事情后 , 我的反应除了苦笑还是苦笑.



那是一个酒精微醺的夜晚
一声在宁静夜晚显得格外刺耳的 MSN Nudge 声把我的注意力拉回到了电脑屏幕
无数问号在脑海里打转 , 是谁在半夜五点钟找我 ?
难道是国外的朋友 ?



结果还真是国外的朋友 ,
一个金发的漂亮女郎 ,
一个我不知为何会存在在我的 MSN 的 contact..
我想应该是以前玩线上游戏认识的吧..



接下来发生的事就让我目瞪口呆..
她邀请我视讯 ( webcam )
视讯里的她先是让我看到她的全身 , 身穿白衬衫和性感撩人的短裙
然后她慢慢走向镜头 , 撩起裙带的一角让人一窥裙低春光.
然后就除下衣着 , 开始 " 重头戏 " 自我安慰.



虽然对方是个美女 , 不过我还是看得不太舒服.
所以我走出了房间叫游客 Small Little Teck 来一同观赏.
春光无限好 , 只是近黄昏
SLT 进来后她再表演多五分钟就穿回内裤 end show 了.



我想不明白为什么大好一个女孩要做这种事情..
或许我的照片太帅了 , 所以她有这股冲动要对着我自我安慰
呵呵.
不过基于对待美女的礼貌 , 她表演完了后我就这样回复她..




" Thx... still Got more ? "




幸好她用的是手指 , 不是黄瓜或香蕉.
否则我相信有一段时间我不会碰这些食物... 呵呵










17 comments:

Lance Tang said...

walao....so shiok...
i shud travel there that time also..lol

Vincent said...

Lol. Teck play till dont wanna go back Seremban lols.

Teck Chee said...

wei wei wei...u spread rumor when i driving to sban ya..haha

一柳枫 said...

wah........太劲爆了。。。。
艳福不浅哦。。。。
小弟还真的优点羡慕,呵呵。。。

Vincent said...

=.=||

@teck : Hey not rumor wor u memang play till 流连忘返 =D

@一柳枫 : lol. Many ppl grats me in facebook. haha.

Shane Chew said...

Wow! mind to give me her msn? lolx

vegechoy said...

''this is more unbelievable then the crocodile story but i got witness''
hahah...ah teck you got fate to witness the action movie...
IS FATE~~~

wind_feng said...

等下看多两次就来敲诈你了。
兄台,色字头上一把刀啊!

(其实是吃不到葡萄说葡萄酸。哈哈哈哈..)

Vincent said...

@xuanChew : Msn / ym me haha i can giv u address and pictures of the gold hair leng lui tim =D

@vege : this vege har... say fate say till here =.=

@wind : Haha want address ? =.=

Anonymous said...

lolx... so geng3??
no more round 2 or round 3?

N said...

1st & 2nd line i totally cant agree!!我是一个纯洁的男孩
和女孩独处时还是会脸红心跳
1st, i dun think u still "纯洁"
2nd...i dun think tat u will "脸红心跳"...from wat i knw u was a thick face ppl...wahahahaha...(juz same vf my frenz who oso always say he very handsome..=.=)

Vincent said...

@doiwl : haha. How i noe.. Depends her mood lo =.=||


@N : =.=|| I m not thick skin. 我的皮肤薄到吹弹可破 lols

wind_feng said...

u sure is real ma?
sekali is a software capturing some professional webcam stripper downloaded video and play to u.
haha..

Anonymous said...

lolz..tee ting yi mai blow water la..

Vincent said...

@wind : should be real de lols. i got her photo haha. I dont have money only have handsome face if want scam me also nth to giv him/her hahaha.


@anony : haha. I blow water u blow flute. 我吹水的话你吹箫 =D

N said...

if ur skin really 薄到吹弹可破, then u should go hospital n check ur skin ist got prob thr....haha

Vincent said...

@N : haha. Doink Doink SKin lea my face. Use SkII de hahaha.