RSS2.0

♥♫ ~魂牵今生,梦绕来世~ ♪♥

欢迎大家来到我的部落格... 没有一流的文笔,没有华丽的设计...只是记录些心情,事迹...
看过觉得还过得去不妨留下痕迹 :p

忙忙忙 ~

Wednesday, February 11, 2009


haiz...
Recently really very busy...
Since the day i back to Melaka from my CNY holiday..


Seriously i never get a good rest >.<


Everyday Full with Meetings , Outings..
No time to write out what i wanna write lol~
I guess Valentine's Day is my only free day in this 3 weeks ba >.< haha.




这首歌两年前曾经是我部落格的背景音乐
现在又回来了 ~


张智成 [ 很想你 ]


你 在那里
这些年来如意不如意
还快乐 还单纯 还美丽
时光如何对你


我 在这里
人海中一座岛屿
很平静 风平浪静
只除了深夜里
回忆会疯狂来袭


我很想你
你知道吗
如果可以 就让我再见你
美好微笑 清澈眼睛
好确定那场分离只毁了我一个而已


我很想你
听见了吗 woo...
这是唯一 我无解的困境
那些过去 不肯过去
不管我后来遇见多少人
只能叹息
都不是你


我 在哪里
你会不会偶尔好奇
有没有 曾经怀疑
我说我会忘记
只是种好意


不管我后来遇见多少人
只能叹息 不是你
都不是你 我只想爱你





又生病了..
伤心的人是不是特别容易病倒 ?

身体这么快就不顶了 ?


笨蛋!
这次不撑下去你还是男人吗 ?






4 comments:

SIMMY said...

哈哈,忙碌是不错的哦!

Vincent said...

hahaha...

i will agree with u..
if bz can let me forget sth i dont wish to rmb....

cluwil said...

love that song ;)
busy can only numb one but not to make one forget. after overloading day, all the things that we run away from will just rush out esp when we try to slp =X
so yea, let nature take it's course
take care

Vincent said...

ya... agree with u.. haha

everyday i back home at midnight with totally exhausted body.

Lie on bed.. still cant fall sleep.
Haha serious Insomnia >.<

Write a blog entry when wanna sleep already morning LOL~ Then another bz day coming again..

End up.. Fall sick hahahaha