RSS2.0

♥♫ ~魂牵今生,梦绕来世~ ♪♥

欢迎大家来到我的部落格... 没有一流的文笔,没有华丽的设计...只是记录些心情,事迹...
看过觉得还过得去不妨留下痕迹 :p

能不能给我 emo 的时间?

Saturday, February 21, 2009



就在准准两个月前...
我失去了我以为能与我长厢厮守的女人...


两个月后
难道我又要失去一个我以为能与我奋斗到最后一刻的伙伴 ?



这是什么 ?



上天的玩笑 ?





我肩上已顶着个离去的人的责任..
再顶多一个..
都不知顶不顶得顺..




" If you believe you can, you CAN ! "
脑海深处传来这个熟希的声音..... 只可惜不是我自己的声音...




心灵没了寄托..
仿佛是空洞的躯壳在漂浮..



只想找回属于我的心..
看看为何这么渺小的心..




能衍生出这么多的情感...
这么多的忧愁..







9 comments:

Lance Tang said...

能与我奋斗到最后一刻的伙伴 ?
是谁啊?
我认识的吗?
哈哈

Shane Chew said...

u have been tag XD

晴☆天使 said...

不要那么悲观啦~
要快快好起来哦~
^^

Unknown said...

I know it's hard even if i asked you to cheer up now, but PLEASE, at least don't do stupid stuffs ok. D:

Vincent said...

anderson tang : Secret :P


xuanchew : =.=|| when i got time i will settle this haha..


qing*angel : haha forgive me to lazy type in chinese... me still ok ar.. in fact,i very enjoy my life nowaddays :P


mei zi : lol~ pls i not gal gal. hahaha. I'm a man who won't give up before i achieve my dreams.

Unknown said...

Glad to hear you say like that.. Long time never talk to you, you suddrnly become so emo.. I very scare leh.. ):

Vincent said...

lol... thx for your concern lo ^^ hehe..


giv u play a tag want ? haha ~

Anonymous said...

你不会失去你的伙伴的。。。

Vincent said...

=P