RSS2.0

♥♫ ~魂牵今生,梦绕来世~ ♪♥

欢迎大家来到我的部落格... 没有一流的文笔,没有华丽的设计...只是记录些心情,事迹...
看过觉得还过得去不妨留下痕迹 :p

父亲节快乐~

Thursday, June 25, 2009



写了一篇给妈妈 , 总不能漏了爸爸那份吧.
虽然迟了点 , 但是总比没写的好.



今年的父亲节我的老爸应该过得很快乐吧..
因为家里的两个糊涂蛋老妈和老弟以为上个礼拜就是父亲节就傻傻带爸爸到西餐厅去庆祝.
结果当妈妈手指 Menu 上的父亲节套餐时 , Waiter 就说今天没有 Offer.



老妈眼睛大大看着那个 waiter..


" Eh , 做么没有这个 Father's Day Set 的 ? "
" 不好意思 , 这个 set 在下个礼拜才有... "
" 为什么要等到下个礼拜才有 ? "
" 因为下个礼拜才是父亲节... "



这个大乌龙 , 我想是最好的父亲节礼物吧...
从前几天的电话里感觉得到父亲的开心.
而且他还因此而吃了两次的好料 !



你们开心 , 我脑袋瓜儿上的阴霾也一扫而空
父亲节快乐. 亲爱的老爸.
我爱你.









9 comments:

N said...

wow~ur dad so hao ming~my dad dun hav ppl celebrate vf him le...sad sial...n i oso sms only....T^T
b4 i bek here my dad n mum hav quarrel lagi...sad........

Vincent said...

haha.

Quarrel means still care about each other ma =D I also hope got ppl can quarrell with me till i step into coffin. Haiz.

haha.

N said...

but....tat times really teruk...till i cry...i duno nw they ok liao o nt...but i really hate tat...

Vincent said...

Everything will be fine ba =D

Adults are not like kids. haha. Relationship not so fragile ba. haha.

N said...

but they really din think about KIDS... (means us..me n my sis..) they duno wat is our feeling...but i worry about my sis more than my feeling...she always alone in home..i scare tat tis will "shang hai ta you xiao de xin ling"...

Vincent said...

=.=||

Your sis ? that one call me Handsome de ar ? Muahahaha.

Nvmind since she call me handsome before i take care her if her " you xiao xin ling " kena hurt.. LOL

F@N said...

我怕忘记,一星期前就一直问朋友父亲节在什么时候,问到朋友想打我...

Vincent said...

哈哈哈. 日期我是能记得的..

更何况我妈妈摆了这个大乌龙让我很难忘记 lol

N said...

i think she really hurt dio...so will call u handsome...haha