RSS2.0

♥♫ ~魂牵今生,梦绕来世~ ♪♥

欢迎大家来到我的部落格... 没有一流的文笔,没有华丽的设计...只是记录些心情,事迹...
看过觉得还过得去不妨留下痕迹 :p

最后的承诺...

Friday, January 23, 2009



从朋友的 blog 看到了上面这张照片..
很有感觉..
仿佛自己置身在其中
手拿着当年我们的承诺...
不过却缺少了另一双温暖的小手
抚慰心灵 , 温暖心房



" 他真的那么帅吗 ? 那么有魅力吗 ? "
" 我不知道.. 我为了他哭了整个礼拜.... "
" 他都不珍惜你了.. 你还哭做么 ! "
" 我不知道.... 我都不知道到底他有什么魅力让我无法忘记! "



唉... 又一个苦受情伤的人...
老天爷啊.... 为何连我走街都要让我碰到听到这种事...
似乎不撩起我伤感的情绪就不行..



而你..
到底为什么能让我真的魂牵今生, 梦绕来世 ?
如果... 那天没遇到你..
或许就不会有那么多的曲折 , 那么多的心酸 , 和那么多的悲伤..



我只是想在今生安安静静的 , 平平淡淡的牵着你的手...
一起数着我们生命中度过的每个有日出

每个有日落得日子 ..



只可惜... 天意弄人
我的愿望是多么的渺小...
但已不可及..



红豆生南国 , 春来发几枝
此物最相思 , 愿君多采撷

你忘记了吗 ?
我们许下得那些美好的承诺和誓言...
可是那些话语却经久不息得在我耳畔响起...
一个比一个响亮...
一个比一个清楚...
一个比一个的令人欲断魂..
那么的经久不息 , 周而复始



傻瓜...
我亲手弹的 " 安静 " 是不是和 Blog 里播的一样 ?
就连心情也一样...



" 喂... 你会爱我到多久 ? "
" ...... 女孩子就是喜欢问这种问题 , 要不然就是你跟妈妈跌进河问我先救谁.. "
" 你敢不回答 ? "
" .......
爱你到你不再爱我的那天 "





我想..
是时候履行这个最后的承诺了吧...





8 comments:

Anonymous said...

我想,你的下一个女朋友一定很幸福.


加油.

Vincent said...

zz...

Next one dunno when lo ~

Wait this time wound heal up i think i need a long long long time .... >.< haiz

Anonymous said...

ya take your time. No need to find a gf just for the sake of finding one or because you are lonely, relationships which start off like that are almost always doomed to fail. Enjoy your bachelor days!

Vincent said...

haha bachelor can do lots of things that i had missed out last time :P


enjoying now ~

although sometimes still will sad but heck care ..

Love dont have right or wrong..

Now my 1st priority will be on my studies ^^ This sem result not bad sia hahaha ~

Vincent said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

About your MSN PM now.

you cannnot do it just because u can't. She can do that because she is Despo to forget you.


Hope you understand what i meant.



gal

cluwil said...

hey..
the pic does look familiar to me. lol
don't know what happened to you and my chinese not tt good either, can't understand fully -.-
hope u'll be fine :)

Vincent said...

@gal : thx for everything

@peiinn : haha.. Coz the picture is from ur blog hahaha ^^

anyway thx ~ :P Happy CNY ya ~