RSS2.0

♥♫ ~魂牵今生,梦绕来世~ ♪♥

欢迎大家来到我的部落格... 没有一流的文笔,没有华丽的设计...只是记录些心情,事迹...
看过觉得还过得去不妨留下痕迹 :p

你做得比我好....

Friday, January 30, 2009



又有两对在我身边的恋人对彼此说再见了..
爱情这种东西真的很奇妙..
坚固的时候就算把两人分开到一个天一个地...
还是无法分隔两人的心..



但脆弱的时候呢 ?
两个对彼此非常熟悉的人即使见了面都好像异常的陌生
身边的空气仿佛那一刹那都结成了薄冰
那么的冷... 那么的无情..



你们找我有什么用 ?
我都还无法说服我自己..
又怎能安慰你们 ?



The Secret to be strong..
is very easy actually..
You just need to be occupied , busy


until u cannot think of anything..
until u cannot remember of anything...
until..

u are able to force a smile on your face...



easy isn't ?



you did it.




I'm still on my way.




5 comments:

Anonymous said...

everyone not mature yet mah...of course will break la. 明哲保身方为上上之策!

Lav3 said...

Kampateh shark....i know u can do it... =D

Vincent said...

thx lavy ~

i hope so too >.<

u also +u in life ya ^^

saupin said...

wish u good luck...

Vincent said...

lol same to you saupin san ~